Cuba - Reisverslag uit Havana, Cuba van manonquist - WaarBenJij.nu Cuba - Reisverslag uit Havana, Cuba van manonquist - WaarBenJij.nu

Cuba

Door: Manon

09 Juni 2009 | Cuba, Havana

het nu vandaag al weer de laatste dag op cuba maar wil jullie toch even snel vertellen wat er zo de afgelopen weken is gebeurt,,

We zijn de rondreis gestart naar dat de spaanse lessen afgelopen waren,, heb zelfs een certificaat!!! :)

zijn in allemaal mooie stadjes geweest en heb me tour gedaan,, GEZAKT!~! dus nog een herkansing erbij,, gelukkig zaten we die avond in een all-in hotel dus cecile en ik zijn samen dik aan de zuip gegaan want zij had het ook niet eghaald,,, en danielle niet te evrgten natuurlijk die zoop gewoon mee !! de sleutels nog evrloren die nacht,,, dus konden een uur wachten op het mannetje met de reserve sleuteks tot die de goede had,, aangezien er geen nummers op stonden en hij ze allemaal moest proberen op onze deur. de volgende dag bleek dat thijs onze sleutekl had gepakt, dus kregen gelukkig onze 10 cuc terug.

als laatste stop voor havana zijn we in varadero geweest. niks te beleven behalve zon/zee/strand!! ook nog 1 avond goed wezen stappen :)

de 1 na laatste dag begon het.............. we kwamen terug van het strand en voelde me ineens heel slecht. ben toen maar na bed gegaan want dacht dat het er aan lag dat ik zo weinig slaap had gehad.. op eens werd ik wakker en kon ik rennen na de w.c. maar na een uurtje was alles weer over en dacht dat ik geluk had gehad. die zelfde nacht begon danielle en liet alles boven en onder er uit komen... niet zo erg maar de volgende dag moesten we om 12 uur uitchecken en om 4 uur met de bus na havana.. gelukkig kon ze tot 4 uur nog bij cecile en anouk op de kamer liggen aangezien die de 1e terug vlieg datum hadden en terug vlogen vanaf varadero. gelukkig heeft ze de reis na havana gehaald en is daar weer in bed gekropen,,, en ben gaan eten ! en nog geen uur later weas het met mij het zelfde liedje!! de hele nacht was ik op om af en aan naar de w.c. te rennen en kwam het er over uit. het probleem was ook nog eens dat we de volgende dag om 12 uur moesten uitchecken en zelfs een casa particular moetsen zoeken want de reis met school was afgelopen na de nacht. natuurlijk is alles goed gekoemn want wij zijn natuurlijk bikkels !!!!

als jullie danielle haar verhalen ook willen lezen kun je kijken op daniellemeeuws.waarbenjij.nu aangezien zij totaal andere tijden op internet heeft gezeten en dus totaal andere verhalen heeft!

Dikkkee kusjjjjj

p.s. voor de gene die het nog niet heeft gelzen,, op me hyves staat ook een klein verhaaltje omdat deze site het niet deed vorige X

0612324502 is het nr van danielle maar hier kun je allleen na sms!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Byebye,, kusjjjjjjj