Last day at cuba !! - Reisverslag uit Havana, Cuba van manonquist - WaarBenJij.nu Last day at cuba !! - Reisverslag uit Havana, Cuba van manonquist - WaarBenJij.nu

Last day at cuba !!

Door: Manon

09 Juni 2009 | Cuba, Havana

shit man dit is al weer de laatste dag,, vanacht in een casa particular geslapen,,, was super schoon en kostte 25 cuc per nacht voor 2 personen..

vanacht gaan we slapen op het vliegveld want dat bespaard ons weer geld hahah

had nog een heel evrhaal in gedachten,, maar weet het niet meer haha.. heb nog geen sigaren gekocht hoop dat dat kan op de terug vlucht op het vliegveld. want anders breken de sigaren als ik ze mee neem op reis en dat is ook zonde !!

oh en mensjes !! blijven smse!! want dan mis ik jullie allemaal wat minder en ben ik gelijk de hele dag vrolijk ,, vind danielle ook fijn :P

haha nou dat was et wel weer,, kan het niet echt niet meer bedenken,,, volgende X maar weer...

mis jullie!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
& thanks voor de smsjes!!!

• 09 Juni 2009 - 22:47

Chris:

succes komende weken! en hou ons op de hoogte!!