Costa rica / san jose >!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van manonquist - WaarBenJij.nu Costa rica / san jose >!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van manonquist - WaarBenJij.nu

Costa rica / san jose >!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg

10 Juni 2009 | Costa Rica, San José

gister nacht hebben danielle en ik op het vliegveld geslapen aangezien we om 6 uur ´s morgens moesten zijn hadden we geen zin om een hotel te boeken voor een halve nacht!

Slaap hebben we niet echt gehad,, denk dat ik zo´n 2 uur heb kunnen slapenop een bankje hahah maar wel weer een hele ervaring. om half 10 vanmorgen vertrok dan onze vlucht naar costa rica. waar ik ook nog een poging deed tot slapen, maar dat is mislukt. de vlucht duurde maar 2 uur en kregen eten en moesten allerlei formulieren invullen om het land in te kunnen.

eenmaal aangekomen op het vliegveld moesten we nog eens kijken hoe we in de stad kwamen. konden natuurlijk een taxi pakken,,, maar dat zou ons dan 25 dollar gaan kosten. dus besloten danielle, thijs en ik de stad bus maar te nemen,, hele ervaring. aangezien dus buschaffeur steeds vergat de deur te sluiten haha

in de stad dik een half uur gelopen met een zware backpack op onze rug en toen eindelijk een hostel gevonden. kost 30 dollar per nacht voor 2 personen. gratis internet, een keuken, koelkast en ze hebben hioer supermarkten dus dat is super chill. alleen danielle wil vanavond per se na de MAC want die heeft 3 week niks anders gegeten dan rijst, bonen en kip. ik ook maar had me er al beter op voorbereid na bali haha.

Oh en dnaielle enik hebben een gigantische super leuk idee !! BUNGEE JUMPEN!!! alleen op dit moment ziet danielle een filmpje en is nu al bang whahah. (youtube: costa rica bungee jumping)

we blijven hier denk ik 2 of 3dagen en dan maar weer eens kijken waar we dan naar toe gaan. we willen in ieder geval niet elkedag ergens anders heen... daar zijn we dan wel weer te lui voor!!

moet zeggen dat ik cuba toch wel een mooiere stad vond., gelijk vanaf dat we aan waren gekomen zagen we gelijk overal reclame borden en amerikaanse bedrijven. en dat was eigenlijk wel chill dat cuba dat niet had.

Vanavond ga ik poging 76544326735 doen om foto´s op me site te gaan zetten,, dus wie weet.. !!

Dikke kusjjj en miss morgen morgen al weer een nieuw berichtje :) love ya all !!!

  • 10 Juni 2009 - 20:48

    Annetje:

    Lieve Manon!

    Leuk dat het allemaal leuk is daar! Bungee jumpen moet je echt doen!!! Is echt zo ontzettend vet en blijft je voor altijd bij! DOEN DOEN DOEN! Veel plezier nog komende tijd, ik blijf je volgen!! Breda is maar stil zonder jouw vrolijke gekwetter :)

    Dikke Kussss An

  • 11 Juni 2009 - 06:37

    Aniek:

    heeej chick, je moet echt gaan bungeejumpen!!! Maar dat zou ik dan wel doen voordat mama dit leest... Kreeg maandag een sms van mama dat ze een ongeluk hadden gehad met de caravan, lekker tactisch, hadden ze op een parkeerplaats een stilstaande vrachtwagen de spiegel eraf gereden, hihi!!! Hier gaat verder alles goed, nog twee daagjes werken en dan heb ik vakantie!!jeah:)
    Nog heel veel plezier in costa rica!
    Dikke kus

  • 11 Juni 2009 - 18:09

    Anouk:

    Lieeeeeve schatjes:D

    Ik hoop dat jullie het heel vet gaan hebben daar aan de andere kant van de wereld. Ik ben alweer thuis:D Ben nu bij mn vriendje, dus Nonnie, ik zal morgen leuke fotos op jou site zetten als ik weer op mn eigen kamer ben, want daar staan ze op mn laptop!!!
    Geef Daantje Haantje een dikke kus van me, en have funnnnn daar:D

    liefs, Anouk

    p.s. IIIIIIKKK heb geen schoenen.......

  • 14 Juni 2009 - 17:53

    Mama:

    tja op het moment dat ik dit lees ben je vast en zeker al wezen bungee jumpen!! wacht maar tot je thuis bent, haha
    we zitten nu in oostenrijk, zijn over een weekje ongeveer weer thuis. dikke kus en knuffel mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Midden-Amerika!

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2009

laatste berichtje!

01 Augustus 2009

The final days!

21 Juli 2009

Cerro Negro

19 Juli 2009

hostel oasis

16 Juli 2009

Volgende landje!

Actief sinds 11 Mei 2009
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 11552

Voorgaande reizen:

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Midden-Amerika!

Landen bezocht: