3 2 1 BUNGEE!!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van manonquist - WaarBenJij.nu 3 2 1 BUNGEE!!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van manonquist - WaarBenJij.nu

3 2 1 BUNGEE!!!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg

12 Juni 2009 | Costa Rica, San José

vanmorgen om half 7 al wakker, want van vandaag gingen we bungee jumpen. ! Ook al zei ik dat ik niet zenuwwachtig was gisteren begon het vanmorgen toch wel te komen. eerst maar eens rustig een sigaret gerookt, gedoucht en lekker ontbeten. De man die ons kwam halen was er om kwart over 8! We moesten toen nog langs 1 ander hotel om nog andere mensen te halen een gezin waar van 4 kinderen gingen psringen en de ouders gingen kijken. Toen reden we richting de brug. danielle was behoorlijk stil onderweg.. en thijs kon ze mond weer eens niet houden.

Eenmaal aangekomen moesten we nog een formulier invullen en kregen we een gratis T-shirt! Eenmaal aangekomen bij de brug begon me buik toch wel te draaien en kunnen wenog zien hoe 2 andere mesijes sprongen en dat een meisje niet durfte.

van onze groep was ik als tweede aan de buurt. Ik kan echt niet omschrijven hoe je je dan voelt. wel moet je gelijk springen als de man die er werkt heeft afgeteld anders wordt het alleen maar enger. Op het moment dat ik sprong heb ik echt de longen uit me lijf gegild maar was echt super vet! alleen heb je het idee dat het echt 5 minuten duurt terwijl het hooguit een minuut is. Als je op een gegeven moment stil hangt in de lucht komt er een kabel naar beneden die je aan je harnas moet maken zodat ze je omhoog kunnen takelen. Probleem was alleen dat me piercing op dat moment een beetje in de weg zat hahah. Als je boven bent sta je helemaal stijf van de adrenaline!! Ook hebben we een dvd gekregen dus die ga ik straks eens even kijken :) ook hebben we 1000 fotos ! haha.

vanavond moeten we onze spullen al weer inpakken want dan gaan we weg uit het kabata hostel en met de bus op weg naar puerto viejo (4 en een half uur)!! voor ons persoonlijkprofiel ! en kunnen we daar eindelijk weer wassen. dat is ook echt nodig want danielle heeft geen ondergoed meer en ik geen shirtjes. gelukkig hebben we dezelfde maat en kunnen we onze kleren delen.

P.S. de fotos die nu op me site staan, staan onder het kopje van costa rica maar zijn allemaal nog van cuba.


  • 13 Juni 2009 - 00:22

    Chris:

    vet cool!zoals ik al zei :P X!

  • 13 Juni 2009 - 10:41

    Rens:

    stoer hoor manon!

    xx

  • 13 Juni 2009 - 11:07

    Monique Meeuws:

    Hoi Manon,

    Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben!!!

    Ik ben heel trots op jullie! BUNGEEEEEEEEEE!!

    Zorg maar goed voor mijn zusje!

    xxxx

  • 13 Juni 2009 - 16:14

    Rosalie:

    Super hoor! had niet anders van je verwacht ;)
    Danielle kan der onderbroeken gewoon omdraaien toch? hahah
    Kusje

  • 14 Juni 2009 - 18:02

    Mama:

    blij dat je het overleefd hebt!!
    ben je trouwens al mooi bruin geworden?
    doe ze daar de groeten
    dikke kus knuf

  • 14 Juni 2009 - 20:58

    Thijzie:

    Heey Lieverd..
    Alweer paar daagjes niet gesproken he.. Gelukkig laatst wel ff op msn ff bij kunnen praten.. Uhm waarom voel ik me telkens aangesproken als je over Thijs praat :P haha
    Vind het echt super dat je toch de sprong hebt durven wagen.. Ik zou hem echt geknepen hebben dat kan ik je wel vertellen. Hoop dat je het leuk hebt en natuurlijk en heel veel zon natuurlijk :) Nou ik spreek je snel weer! Dikke (K) Thijzie

  • 23 Juni 2009 - 12:23

    Marlon:

    heey wicht.. nou leuk verhaal en knap van je dat je dat hebt gedaan.. en ben blij dat het goed met je gaat.. en dat je natuurlijk weer internet hebbt.. ( aniek zei dat je eerst geen internet had..) nou je zusje gaat morgen weg he.. pff vindt het maar niks ha ha aha ha..
    je zult wel poepie bruin terug komen..
    ik kom snel weer op je site..

    liefs marlon kussiesss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Midden-Amerika!

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2009

laatste berichtje!

01 Augustus 2009

The final days!

21 Juli 2009

Cerro Negro

19 Juli 2009

hostel oasis

16 Juli 2009

Volgende landje!

Actief sinds 11 Mei 2009
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 11546

Voorgaande reizen:

18 Mei 2009 - 11 Augustus 2009

Midden-Amerika!

Landen bezocht: