Onze planning!! - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu Onze planning!! - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu

Onze planning!!

Door: Manon

29 Juni 2009 | Panama, Bocas del Toro

Giseren hebben danielle en ik eens even rond de tafel gezeten om te kijken wat we nu zoal gaan doen!!

Dit is wat we zoal hebben,,,

Nu tot donderdag in bocas del toro blijven,, want woensdag is het ladies night en kunnen we gratis zuipen !!

dan gaan we door naar Panama city om daar 1 f 2dagen te blijven. Daar gaan we shoppen en naar het panama canal denk ik. Dan naar chiriqui. Daarna door naar David om daar 1 nacht te blijven en dan de grens over weer terug naar costa rica.

In costa rica gaan we nog 3 of 4 plaatsen bezoeken. Zoals tortuga, monte verde, montezuma en liberia.

Vanaf daar weer de grens over naar Nicaragua naar Rivas, san carlos en meerdere steden maar die zijn ng onbekend. Hier Zulen we ongeveer 1 week over doen. dan gaan we voor 1 week honduras in. Maar de steden die we willen bezoeken weten we nog niet. dan weer terug de grens over naar Nicaragua om vanaf daar in een week weer terug te reizen naar costa rica.

Dan hebben we nog 5 tot 6 dagen over tot we terug vliegen naar havana. En Wille we nog Tortuguero en arenal bezoeken. En dan de laatste dag terug naar San jose.

Zo nu hebben jullie een beetje een idee wat wij allemaal van plan zijn!

P.S de smsjes die jullie nu sturen komen niet aan. Danielle heeft hier geen bereik dus vanaf vrijdag kun je weer smse denk ik.

Wij gaan er weer vandoor om lekker pizza te gaan eten en te zwemmen en chillen ;)

adios amigos!

Dit is de website van het hostel waar we nu verblijven: www.bocasagualounge.com

Pretty cool, huh?! :P

• 01 Juli 2009 - 17:47

Roos:

.X.

Sommige verhaaltjes komen wel overeen met die van danielle! haha
    Heb je maar weer een mail gestuurt, anders weer zo'n lang verhaal hier!

Have fun
    Dikke kus!

• 04 Juli 2009 - 19:06

Mama:

er is een negatief reisadvies voor honduras af gegeven!
    er is een avondklok ingesteld na staatsgreep!!
    zoek een andere plek om vakantie te vieren aub
    kus knuffel