laatste dagje bocas - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu laatste dagje bocas - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu

laatste dagje bocas

Door: Manon

01 Juli 2009 | Panama, Panama-stad

het is nu al weer onze laatste dag hier. het was echt super leuk ! Heel veel gezwommen en van de schommel af het water in gesprngen, trampoline springen in het water en van de duikplank afspringen.

Maandag heb ik samen met 2 jongens uit amerika en 1 uit canada en de californische jongen die met ons mee was gegaan een potje kingsen gespeeld. Die avond heeft de baas van het hostel gekookt en mochten we van hem gratis mee eten. was echt super lekker. Kip, rijst en een salade. Elke avond draaien ze hier ook de nieuwste films op een groot wit scherm. alleen de ondertiteling klopt van geen kant hahah.

Gisteren kwamen we ook ineens teake weer tegen die samen met ons in puerto viejo verbleef. gisteren hadden we met je jogens fgesproken om te gaan eten en te gan stappen. Was echt super gezellig maar heb nu alleen een enorme kater !!

Vanavond is hier nog een knal feest met ongeveer 400 - 500 mensen !

Morgen vertrekken we dan weer naar onze volgende bestemming maar gelukkig niet in de ochtend. :) en dan komen we vrijdag aan in Panama city! !!