Panama city - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu Panama city - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu

Panama city

Door: Manon

03 Juli 2009 | Panama, Panama-stad

ten eerste komen er veel fouten in deze tekst aangezien de wisknop het niet doet van deze computer hahah}

De ladys night in bocas was geslaagd. was om 12 uur knock out !! had iets te veel gedronken hahah! En toen hebben ze met zwarte stift me gezicht en been er onder getekend. Ik kn gelukkig een grapje hebben, al was danielle bang dat ik de volgende dag compleet uit zal gaan flippen haha. Maar danielle heeft ze niet tegen gehouden dus er komt natuurlijk nog een payback actie !! nog geen idee wat en ze moet natuurlijk goed in slaap vallen. maar heb nog 5 week:)

Vanacht zijn we dus met de nacht bus vertrokken van Bocas del tore naar Panama city ! Het is een ritje die 10 uur duurt. De bus vertrok ongeveer rond kwart voor 8 terwijl die om 7 moest vertrekken maarja dat was natuurlijk te verwachten.

Onder weg vond ik al dat de bus zo langzaam reed en dan de chaffeur zo raar schakelde. bleek later dat de bus stuk was. dus zijn we een stukje om gereden om daar in een andere bus verder te gaan. maar daar was ik heel blij mee, aangezien we achter in de bus zaten met zen 5e en mijn stoel los zat!. dus naar een uur of 3 had ik overal pijn.- Eenmaal aangekomen in panama city was het 5 uur in de ochtend. We hebben toen de taxi genomen naar een hostel wat in het krab gedeelte ligt (nederlands vertaald dan=) Maar helaas het hostel zat VOL!! en de taxi was al weg. dus spullen weer gepakt en op zoek naar een nieuwe taxi en ook weer aangekomen bij het volgende hostel kwamen we er achter dat ook deze vol zat !! We zijn daar even gebleven en hebben daar wat slaap gepakt in de woonkamer, ik op een stinkende bank en danielle in een relax stoel.

Later op naar hostel 3 en daar was nog een prive kamer vrij voor 10 dollar per persoon. Dus zijn toen richting de zee gelopen waar we langs de zee een eind richting het westen zijn gaan lopen en vanaf daar de stad weer in. alleen kwamen we toen in een gedeelte waar je ´s nachts niet wilt zittn hahah. toch weer zon 7 km gelopen vandaag.

morgen gaan we naar het oude gedeelte van panama city. aangezien we hadden gelezen dat je daar schoenen kan kopen voor 2 dollar haha.! Ook zijn daar heel veel dingen en monumenten die ik wel wil zien en alles is gelukkig op loop afstand. morgen avond gan we waarschijnlijk naar het casino. Maar daar gaan we denk ik maar 1 of 2 dollar uitgeven. Gewoon voor de lol even achter een automaat hangen !

Nu net de hele tijd in me lonely planet geleze om te kijken wat misschien nog een stop gaat worden en overal hoor je natuurlijk ook dingen die je kunt gaan doen dus dat zoek ik dan ook maar weer op om te kijken of we daar misschien heen kunnen.

Ik zal proberen jullie te laten weten waar ik heen ga voordat we weg zijn. maar beloof natuurlijk niks !! Maar met deze toptoerist komt alles goed natuurlijk !! hhhaha