aardbeving ! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu aardbeving ! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu

aardbeving !

Door: Manon

04 Juli 2009 | Panama, Panama-stad

Zow,,, das was even schrikken...

We lagen op bed en op eens begon het hele bed en het gebouw te trillen... Ik vond het allemaal al heel raar aangezien het nu 2 uur s nachts is... en opeens zei een jongen tegen ons |COME COME!dat we naar buiten moesten. we zitten op de 3e etage maar waren nog niet helemaal beneden en toen was het afgelopen.

Voel me nu wel heel raar... vooral omdat hij mijn eerste aardbeving was. Danielle had niks door. die dacht dat iemand tegen haar bed aan het schoppen was...!

Nu kunnen er nog nabevingen komen maar als het goed is alles nu voorbij. Dat hoop ik in ieder geval.

Nu zijn er een aantal mensen die aan het wachten zijn tot de TV het weer doet en er op het nieuws komt hoeveel de aardbeving was op de schaal van richter.

> nou het was een 6 op de schaal van richter. en er word gezegt dat er vanacht of morgen nog 1 komt ...

• 04 Juli 2009 - 18:12

Aniek:

jij hebt ook altijd wat he!!! lijkt me iig wel heel raar om te voelen!!

• 04 Juli 2009 - 18:47

Mama:

dat is schrikken
    gelukkig hebben jullie niks.
    kus