Bellen !! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu Bellen !! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu

Bellen !!

Door: Manon

04 Juli 2009 | Panama, Panama-stad

Oke nou het is me niet gelukt met de telefoon cel. dus heb een kaartje gekocht wat ook een grote uitdaging. aangezien die vouw er niks van snapte en ik haar ook niet haha.

Maar als het goed is heb ik nu een nr.

het nr = 60829979

hier moet nog wel het land nr voor als je wilt bellen. ik kan helaas niet bellen want heb geen beltegoed erop staan haha. En dit krijg ik ook niet voor elkaar.

plus nog een ander probleem is dat wij binnen 3 dagen panama uit zijn. Dus als je wilt bellen kun je dat een deze dagen doen. Als het heel duur is om te bellen moet je het natuurlijk niet doen !

Kusjj

• 05 Juli 2009 - 19:56

Mama:

hallo allemaal
    het volledige nummer is volgens mij 00 507 60829979
    succes het is mij nog niet gelukt helaas..

• 05 Juli 2009 - 22:34

Chris:

ik heb het nummer ook geprobeerd maar er werd niet opgenomen :(... het is ook via een omweg te proberen dan kost het maar 13 cent per minuut..(mobiel)
    bel eerst 0900-9540 en dan vervolgens 00507 60829979# succes! wie lukt het het eerste?!...

• 05 Juli 2009 - 22:36

Chris:

of natuurlijk de service van hallobuitenland.nl

• 07 Juli 2009 - 01:48

nou hou maar op met bellen... want dat ding werkt voor geen kant !! dus gewoon dom weg geld verspilling !!

Kusjjj manon