Today! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu Today! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu

Today!

Door: Manon

05 Juli 2009 | Panama, Panama-stad

vandaag zijn we naar het oude gedeelte gegaan van panama city (casco viejo)

Hier zijn we heen gegaan met de lokale bus wat maar 25 dollar cent kost ! goedkoop!!! Daarzijn we uitgestapt bij het park om vanaf daar door de winkel straten te wandelen. We zijn in genoeg winkels geweest maar heb helaas geen schoenen kunnen vinden aangezien maat 8 te klein was en 8,5 te groot! En er zit natuurlijk weer geen maat tussen in... Wel heb ik 5 nieuwe t-shirts voor maar 1-2 dollar !

Terug konden we geen bus nemen, dus toen maar een taxi voor 3 dollar. want als we de bus wouden nemen moesten we het hele stuk weer terug lopen en daar hadden we zo heel veel zin in naar een hele dag shoppen !!

S avonds had een jongen voor ons gekookt ! super lief en ook nog te eten. Wat dat betreft best wel weer chill als je een meisje bent.

Naar het casino zijn we niet geweest. hebben hier bij het hostel op het balkon gezeten en lekker malibu met ananassap gedronken en rond 11 uur zijn we vertrokken naar de club.

het uitgaan was gezellig alleen super rustig. en dat is nogal raar aangezien het zaterdag is. Maar ben er achter hoe het komt... omdat er gisteren dus een aardbeving was en er nog 1 aan komt gaan mensen niet naar de club omdat ze daar de beving niet kunnen voelen en dus niet weten wanneer ze naar buiten moeten. Fijn dat de man van het hostel dat ook verteld als we terug zijn!

Morgen ochtend gaan we naar santa clara,, even een dagje strand pakken en dan weer 2 steden bezoeken. En dan is het al weer gebeurt met panama en gaan we terug naar costa rica!

Nu ga ik maar eens slapen, aangezien het nu bijna 4 uur snachts is,, en we morgen om 11 uur de bus moeten hebben, maarja heb niet gedronken dus ben ook niet echt moe.

• 06 Juli 2009 - 12:47

Willemijn:

hee lieverd! ik ben zo trots op wat je allemaal doet!! en je bent een goede waarbenjijnu schrijfster haha. je kan er een mooi boek van maken als je terug bent!
    ik begin je wel echt heel erg te missen, niet normaal!
    xxxx