Boquete - Reisverslag uit Chiriquí, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu Boquete - Reisverslag uit Chiriquí, Panama van manonquist - WaarBenJij.nu

Boquete

Door: manon

06 Juli 2009 | Panama, Chiriquí

Nou had net een heel verhaal getypt en toen was alles weg. Dus hier poging 2 maar heb het idee dat die wat korter word,...

Onze laatste nacht in panama city was echt super gezellig. Sergio had gekookt voor ons (vis en rijst) en ook nog een drank gehaald (malibu en ananassap) Dus dat hebben we eerst lekker gedronken op het balkon van het hostel en daarna de club in (Mint)

De Volgende dag hebben we de bus genomen naar Santa clara , dat hebben gezien en zijn snel weer weg gegaan! Was namelijk niks te doen. Behalve strand en all-in hotels. We konden wel iets betalen,.. bij een man thuis een kamer huren voor 30 dollar! NOW WAY !!

Dus weer naar de snel weg gelopen en wachten op een bus die naar chiriqui gaat. Naar 30 min stopte er 1.

Eenmaal in chiriqui het stadje (= stadje en provincie) zei de chaffeur dat we beter niet konden uitstappen want er was niks. Dus tja dan geloven dat dan maar. Eenmaal in David was het donker. En zijn op advies van de chaffeur naar een hotel gelopen. Hadden we nooit moeten doen.. bij aankomst hoefden we maar 9 dollar in totaal te betalen en met 1 voet in de kamer wisten we ook waarom !!! water kwam gewoon uit het plafon op het bed lekken !!

maja konden niet echt op zoek naar wat anders , aangezien het niet slim is om te lopen in de stad in het donker met al je spullen.

Spullen maar neer gegooid en op zoek naar eten. Maar er was niet echt veel keus, het is uiteindelijk een cafetarie wagen geworden. Weer terug in het hotel nog gelachen om de troep en toen maar een poging tot slapen gedaan.

's morgens vroeg uit bed want we wouden tocgh nog wel uiets van de stad zien voordat we weer weg gingen. Alleen dit was een beetje een tegen valler. Er waren echt alleen maar winkels. En we hadden net in Panama city een hele dag lopen shoppen !!
\
Dus we hebben maar eerder de volgende bus ge[pakt. Deze keer naar Boquete! een stadje midden in de bergen. Aangekomen op zoek naar een hostel. De eersten waren niet zoveel en de genne die wel wat was, is te duur. maar je kon daar wel internetten dus danielle wil op internet wat gaan zoeken. Onder tussen zit ik op de bank te hangen en wat te lullen tegen vreemden. En heb op een gegeven moment genoeg van het wachten en vraag met me dikke bek om een korting ! En raad eens... die kregen we!!

Dus nu zitten we in een hostel aan een groete rivier midddn in de bergen. Danielle is niet echt van het internet afgeweest en heb maar besloten om alleen de stad in te gaan voor dat het donker is. Bedoel wil wel iets zien van de stad natuurlijk want morgen gaan we al weer weg.

We hebben toen straks lekker in een restaurantje gegeten. Geen zin in koken,, alweer niet hahah...

Morgen vertrekken we naar het hostel Lost en found ergens midden in de bergen. Dus heb toen straks ook maar even boodschappen gehaald aangezien er daar geen winkel is en eten in het hostel daar heel duur is.

We zouden daar eigenlijk maar 2 nachten blijven maar de 3e is gratis dus tja dan nemen we die maar toch !!

Hier is de website van waar we morgen zijn!

• 10 Juli 2009 - 11:58

Willemijn:

haa lieverd, ik heb je geprobeerd te bellen toen met dat ene nummer in Panama, maar het lukte niet!!
    super fotos heb je er trouwens op gezet!!
    nog 32 dagen:(
    (L)